ציוד ספורט לבניית חדר כושר בבית

אך אל דאגה, תוכלו ליצור חדר כושר ביתי בתקציב ולהמציא רעיונות מגניבים עם ציוד DIY. כדי להוכיח כי בניית ציוד כושר משלך אינה קשה מדי, ריכזנו 10 רעיונות לציוד כושר תוצרת בית אשר בנו לקוחותינו בעזרת אביזרי צינורות קי קלמפ. אימון משקולות אינו דורש חברות יוקרתית בחדר הכושר, כך שאלו פריטי ההגעה אליך להסתדר כשמדובר בציוד DIY בתקציב.

עם כל כך הרבה חדרי כושר וחדרי כושר שנסגרים בגלל המגיפה

חשוב למצוא את ציוד האימון הטוב ביותר לבית שלך שיעזור לך לנוע ולהתאמן בבית מבלי לאבד מומנטום לקראת מטרות הכושר שלך. בין אם מדובר בשריפת קלוריות, ירידה במשקל, העלאת קצב הלב, בניית שרירים, אימוני כוח, או סתם בריאה, יש לנו את אופני הכושר הטובים ביותר שתוכלו לקנות. על ידי הזמנת כמה כלים נבחרים ממש על סף דלתכם, תוכלו ליצור חדר כושר ביתי סופר זול ויעיל המעניק אימון גוף מלא שיביא אתכם לכושר למזג אוויר חם יותר.

בין אם אתה שונא להתאמן מול אנשים

לא רוצה לשלם דמי חבר חודשיים או שאין לך הרבה זמן, אימון ביתי יכול להיות דרך יעילה ונוחה. לא משנה מה מטרות הכושר בבית, הפיזיולוגית האימון קייטי לוטון אומרת שחדר כושר או אזור אימונים אישי לא צריך לקחת הרבה זמן או כסף. האימון בבית מעולם לא היה קל יותר, לכן תרצה להקים את חדר הכושר הביתי שלך ולקבל ציוד בסיסי.

כדי לעזור לך לבחור את ציוד האימון הטוב ביותר לצורת האימון המועדפת עליך, שוחחנו עם מספר מאמנים אישיים מוסמכים, מאמני כושר בולטים, זוג טריאתלטים ומומחי תרגיל אחרים של Bonafide.

חילקנו את מבחר אופני הכושר הטובים ביותר לקטגוריות כגון משקולות

מחצלות יוגה, אופני הכושר הטובים ביותר והמכונות האליפטיות הטובות ביותר. בנוסף לציוד, כדאי גם לשקול להצטייד באביזרים כגון אוזניות ספורט ומעקבי כושר. עיין במדריך לרכישת ציוד הכושר הביתי שלנו והרשימה שאצרו כדי לראות ממה עליך לשים לב בעת רכישת ציוד כושר ביתי.

חדר הכושר השניים הזה כולל את כל ציוד הכוח הדרוש לך

כדי להניע את הגוף שלך, כמו גם אימון אישי חכם כדי להבטיח שתתאמן תמיד. Bowflex הוא אחד ממותגי ציוד הכושר הטובים ביותר אי פעם, וסדרת הכושר הביתית שלה כוללת למעלה משישים תרגילים שונים. תחמם אותנו עם אוסף זה של 21 פרויקטי כושר עשה זאת בעצמך שיעזרו לך לבצע אימוני כוח, אירובי ומתיחות מהנוחות של הבית שלך.

ציוד האימון הכללי הטוב ביותר לבית

הוא מערכת אימון הגוף הכולל של מרסי סמית 'קייג', הניתנת להתקנה בכל מקום בבית לאימונים ללא מתח. איזון ממזרן פאזל בגודל 50 "x 48" x 26 "כשאתה בוחר את חדר הכושר שלך בבית, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לרפד אותו כמו חדר כושר אמיתי. כדורי התעמלות הם אחד הציוד הרב תכליתי שאתה יכול להשיג בחדר הכושר.

ישנם מספר מרכיבים נוספים שהופכים את חדר הכושר הביתי לתפקודי באופן מלא ועוזרים לך להביא את הכושר שלך לשלב הבא

בין אם אתה רוצה לעולם לא לחזור יותר לחדר הכושר או שאולי יום אחד יפתח מחדש חדר כושר עם ציוד כושר. בבית זה מהלך חכם. אתה יכול להתחיל לבנות ולייעל את האימון הביתי שלך על ידי צייד האימונים שלך בסלון עם ציוד אימון אמיתי כדי לקחת את האימון שלך לשלב הבא.

להרבה אנשים אין הרבה מקום לאחסן ציוד כושר בבית

כך שאנחנו תמיד שמים לב לגודל. מראות חכמות וציוד אימון כוח אינטליגנטי טוב שיש, אבל לפעמים פשוט אין מספיק מקום לציוד כושר גדול. אם אתה ניגש במודע לציוד האימון, א ניתן להגדיר חדר כושר ביתי לפני שאתה יוצא מהבית ללא חברות.

ריבאונדרים כאלה לא עושים הרבה

כדי לעשות את זה מאפס, אבל יכולים להקדיש ציוד התעמלות למטרות חדשות. ראינו ציוד במכוני כושר בפועל אוסף אבק ומתרחב לאזורים בבית בהם האימון מוגבל לחדר, כך שאוכל לראות כיצד הדבר יכול להיות בעל ערך רב יותר.

עם גישה לציוד אירובי וכוח

אנו לומדים כיצד לבנות מעין כושר ביתי שעוזר לנו להישאר בריאים ופעילים בזמן ההסגר. סילס משלם יותר מדי כסף עבור אופני כושר, וכישורי ה- DIY המטורפים שלך יכולים לתת לך מעצמת מרים משקולות במוסך שתוכל לקבל עבור חדר כושר ביתי. שלא כמו רוב מכשירי הכושר, מוטות סנטר חופשיים הם כאלה שניתן לפרק ולהרכיב בקלות.
על מנת לשמוע מידע בתחום של ציוד ספורט לבניית חדר כושר בבית נא לבדוק כאן:

עם כל חדרי הכושר וחדרי הכושר ברחבי הארץ סגורים מאז פרוץ המגיפה

אנשים רבים פונים לאימונים ביתיים כדי לשרוף אנרגיה ולשמור על כושר. כעת, כאשר חדרי ההדרכה המקצועיים נפתחים מחדש, יש עניין מחודש להשתמש בציוד האימון הביתי הטוב ביותר לבניית אימון ביתי.

כמורה ליוגה ומומחה כושר תושב PCMag הצלחתי לבדוק כמה מציוד הכושר הביתי החכם ביותר לבית

הציוד הקיים כיום עבר דרך ארוכה מאלה שהתרגלתי איתם בתיכון. משקולות מתכווננות הן אחת התוספות הטובות ביותר לציוד האימון הביתי שלך לאימוני כוח. ייתכן שאתה מכיר את מכונת הכושר הביתית של Nexersys, מכשיר אינטראקטיבי שיכול לשמש לאימוני איגרוף ואימוני MMA.

 

https://www.mrisrael.co.il/

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן