כרטיסים למשחק של מכבי חיפה

רבים מחובבי ואוהדי הכדורגל בישראל – בכלל לא אוהבים כדורגל ישראלי. יש לא מעט סיבות לכך שהכדורגל הישראלי נחשב נחות ביחס לליגות כדורגל אחרות בעולם. למעשה, נכון לסוף שנת 2022 הליגה הישראלית ממוקמת רק במקום ה-21 בדירוג הליגות של אופ"א. מדובר בעלייה ביחס לשנה שעברה, אולם ליגות כמו הליגה הנורבגית והליגה הצ'כית נמצאות בדירוג מעל הליגה הישראלית.

יחד עם זאת, עבור רבים מאיתנו – אין תחליף לחוויה של צפייה במשחק כדורגל מהיציע באצטדיון. כך נוצר מצב שבו על אף שאוהד שלא מעריך כדורגל ישראלי – מגיע באופן קבוע למגרשים לצפות בקבוצתו האהובה. אחת הקבוצות שמוכרת הכי הרבה כרטיסים היא מכבי חיפה. אבל למה בעצם?

מי את מכבי חיפה

מכבי חיפה היא קבוצת הכדורגל הכי בכירה בחיפה, ואחת הקבוצות הכי מצליחות בארץ. בראש הקבוצה עומד הבעלים המיתולוגי, יעקב שחר, וביציעים שלה ניתן למצוא את חברי ארגון האוהדים 'הקופים הירוקים'. מכבי חיפה משחקת, כפי שניתן להבין משם ארגון האוהדים שלה, במדים בצבעי ירוק ולבן.

מכבי חיפה הוקמה כבר בשנת 1913, וקצרה את התואר הראשון שלה בשנת 1962. למכבי חיפה יש שתי יריבות מרכזיות – הפועל חיפה ומכבי תל אביב. הפועל חיפה מאתגרת את מכבי חיפה מבחינת בכורה על השטח, ומכבי תל אביב מאתגרת באופן מסורתי את מכבי חיפה מבחינת השליטה בליגה.

מכבי חיפה בליגה

נכון לעונת 22/23, מכבי חיפה היא האלופה המכהנת בליגת העל. בעונת 21/22 זכתה מכבי חיפה באליפות ה-14 בתולדותיה, תחת ניצוחו של המאמן המוערך ברק בכר. מכבי חיפה ידועה בתור אחת הקבוצות הכי חזקות בליגת העל, ולא יהיה מפתיע למצוא את השם שלה בראש הטבלה שוב ושוב.

מכבי חיפה בגביע המדינה

מכבי חיפה מצטיינת גם בגביע המדינה, שם היא הגיעה למעמד הגמר לא פחות מ-17 פעמים – וזכתה ב-6 מתוכן. משחקים של מכבי חיפה בגביע המדינה זוכים הרבה פעמים לקהל רב, גם במשחקים נגד קבוצות קטנות יחסית. הסיבה לכך טמונה בהגירה השלילית מחיפה. בשל העובדה שרבים מאוהדי מכבי חיפה עוזבים את העיר, ניתן למצוא גרעין של אוהדים שלה כמעט בכל הארץ.

מכבי חיפה באירופה

ההצלחה של מכבי חיפה בליגת העל ובגביע המדינה מאפשר לה לשחק הרבה מאוד פעמים נגד קבוצות אירופאיות בכירות. כך למשל, בעונת 22/23 שיחקה מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות נגד קבוצות כמו יובנטוס ופריז סן ז'רמן עמוסות הכוכבים.

העובדה שמשחקים של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר מאפשרים לצפות בישראל בכוכבים הכי גדולים של הכדורגל העולמי – תורמים ללא ספק למכירות הכרטיסים והמנויים.

כרטיסים למשחק של מכבי חיפה

מכבי חיפה משחקת באצטדיון סמי עופר, בו יש מעט יותר מ-30,000 מושבים. העובדה הזו מאפשרת לקבוצה למכור לא מעט כרטיסים למשחקים בודדים, לצד מנויים רבים. במילים אחרות, ריבוי המושבים באצטדיון מעניק לקבוצה אפשרות למכור יותר כרטיסים. מדובר באצטדיון בתקן אירופאי וברמה גבוהה.

סיכום

לסיכום, מכבי חיפה היא אחד המועדונים הכי מעוטרים והכי אהודים בישראל. מכבי חיפה נחשבת אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה הישראלית כבר זמן רב. מכבי חיפה היא אחת הקבוצות שמוכרת הכי הרבה כרטיסים בליגה הישראלית. יש לכך מספר סיבות, בטקסט הזכרנו 2 מהן.

קודם כל, מדובר באחת הקבוצות הכי מצליחות בישראל, כך שהקבוצה מרבה לשחק באירופה. משחקים נגד קבוצות אירופאיות נוטים למשוך יותר קהל – מה שמגדיל את מספר הכרטיסים הנמכרים. בנוסף, מכבי חיפה משחקת באצטדיון סמי עופר, האצטדיון השני בגודלו בישראל. כשיש יותר מקומות – אפשר למכור יותר כרטיסים.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן