מזג האוויר בחיפה

אז לא כמו שאנחנו רגילים, השנה החורף די מאחר ואפילו בסוף נובמבר קשה לראות אותו באופק. בשבועות האחרונים אפילו זכינו לגל חום מוגזם ולא מותאם לתקופה הזו בשנה..

אז בעקבות המצב הקיים והלא ברור, בטוח שגם אתם שוברים את הראש בבחירת בגדים לעבודה כל בוקר, בייחוד אם אתם מאזור הצפון וכבר מורגלים למזג האוויר הקריר.

אז איך תצטרכו להערך לשבועיים הקרובים בחיפה ואיזוריה? מה המזג אוויר הצפוי בימים הקרובים ואיך הכי כדאי להערך אליו מראש?

 

מזג אוויר בשבוע הקרוב

אז בתור התחלה, בואו נראה מה מצפה לנו בשבוע הקרוב והאם החורף, סוף סוף, עומד בפתח?

ביום ראשון הקרוב הטמפרטורה תהיה בין 22-24 מעלות בשעות הצהריים ואחרי צהריים, ויכולה להגיע גם ל12 מעלות בשעות הבוקר המוקדמות בין 6:00 – 7:00.

בנוסף לכך הלחות תהיה המעצבנת, ותגיע כמעט ל40%!

הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות גבוהה בשעות הצהריים באזור 14:00 עד 17:00 בערך.

באופן כללי אין צפי לגשם או לטפטוף נוסף במהלך היום והשמש אמורה לשקוע סביבות השעה 17:00.

ביום שני צפוי לנו יום בהיר למדי, ואפילו יותר מקודמו. הטמפרטורה המקסימלית תנוע בין 21-23 מעלות בצהריים ואחרי צהריים והטמפרטורה הנמוכה ביותר תנוע בין 11-12 מעלות בשעות הבוקר המאוד מוקדמות.

גם ביום שני לא יהיה לנו גשם או טפטוף באופק, אבל הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות של כמעט 18 קמש לשעה.

הזריחה שלנו באותו היום תתרחש בשעה 6 וחצי והשקיעה נושקת לאיזור 5 בצהריים.

ביום שלישילעומת זאת, אכן צפוי לנו גשם קל כך שמומלץ להערך בהתאם במטריה ומעיל לשעת הצורך. רוב היום הטמפרטורה תהיה על מדד של 21 מעלות אך מהירות הרוח אכן תהיה גבוהה מהרגיל. הממטרים יתחילו באזור השעה 14:00 ועלולים להיות אותנו לאורך כל שעות היום, מומלץ להתלבש קצת יותר חמים.

 

ביום רביעי הטמפרטורות קצת צונחות ומגיעות למינימום של 10-11 מעלות ולגשם קל לאורך כל שעות היום. הרוח תהיה חזקה והלחות די מורגשת.

המלצות לבוש:

אז לפני הממצאים השבועיים, ומזג האוויר הצפוי להגיע, עדיף שנערך בהתאם גם מבחינת ביגוד. אז לצהריים עדיין נוכל ללבוש בגדים קצרים או דקים מאוד כי הטמפרטורה עדיין לא נמוכה בשביל זה.

בערב היינו ממליצים מאוד לשים לבוש ארוך או לפחות 2 שכבות עבות.

 

סיכום

אז כפי שנוכל לראות, מזג האוויר משתנה במהירות ומותיר אותנו חסרי וודאות כל יום. ובכל זאת, אין ספק שהחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק ולכן היינו ממליצים לכם להתעדכן מדי יום בלוח התחזית ולוודא שאתם מתלבשים ומתנהלים בהתאם למזג האוויר של כל יום. תהנו מהתקופה הזו, כי קרוב לוודאי שהיא לא תשאר איתנו לאורך זמן.

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן