כמה כסף מגיע לי

בבלוג זה נסקור 15 סיבות מדוע אתה מרוויח כסף וכיצד תוכל לגלות ביתר קלות מה אתה מרוויח כאדם פרטי. אם אתה חושב מה עליך לעשות כדי להשיג את הכסף שאני מרוויח, אני אוהב להתחיל בזה. קבל כסף "היא אחת הדרכים הרבות לחשוב על הכספים שלך, אבל איך אתה מגלה מדוע הכסף שלך עושה את זה?
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של כמה כסף מגיע לי מומלץ לבדוק ב- nfinance.co.il

המחשבה הראשונה שלך צריכה להיות לחפש יועץ שכר נוכחי, וזה העיקרי לקחת ממחקר מקוון. חפש הנחיות שכר וברר מה מרוויחים כרגע אחרים באותו משרה, ובמיוחד כמה משכורת תוכל להרוויח על סמך הניסיון וההשכלה שלך.

אני לא בטוח מה לעשות

# היו לי מועמדים שאמרו שמחשבון שכר מקוון אומר שעבודה צריכה לשלם לי X $ אם זה משתבש באופן מוחלט – בהתבסס על תצורת תפקיד מסוימת. היה לי מועמד שאומר שמחשבון השכר המקוון אומר שהתפקיד צריך לשלם "X" אם המשכורת נמוכה בגלל הניסיון, ההשכלה והמיומנויות שלי. X עושה את זה כרגע, אבל אני לא מרגיש שאני מקבל שכר כמו שאני מרוויח כי אני לומד מיומנויות חדשות וחיזוק ישנים. אדם שעובד 50 שעות בשבוע בשתי עבודות ומרוויח 9 דולר לשעה לא מגיע לו לי פינוק של 5 $ כי הם צריכים ללכת למשהו אחר.

זה יכול לעזור לך להציג עובדות

לבטא מה אתה יכול לתרום ולשאול את עצמך אם אני שווה את זה. הערכת הניסיון והמומחיות שלך תעזור לך לקבוע לא רק איזה משכורת אתה צריך לבקש, אלא גם מדוע מגיע לך העלאה. באופן אידיאלי, עלינו לנסות לעצב את הצעותינו כדי להתמקד מדוע מגיע לנו הסכום שאנו מבקשים ומדוע אחד מאיתנו עשוי להזדקק לו. במקום זאת, התמקדו כיצד אנו יכולים להשיג עלייה, ולא במה שאנשים אחרים מקבלים. אם אני מרוויח 30 מתוך 60 שעות, האם אני שווה את המשכורת שיש לי או משכורת שאני רוצה?

האם יש גבול לסכום שאוכל להרוויח בכנות, או שמא מגיע לי לקבל את כל הכסף שיכולתי להרוויח ולא משנה כמה אני מרוויח?

אינך צריך לחכות עד שתרגיש שאתה מרוויח יותר כסף או שגדלת את חבילת השכר הנוכחית שלך

אחד הצעדים החשובים ביותר להשגת היעדים הכספיים שלך הוא לפעול כעת כדי להשיג את המגיע לך. הנה כמה מהעבודות המשתלמות ביותר בחברה שמגיעות לשכר הרבה יותר טוב. גם אם אתה מרוויח את המשכורת הממוצעת (או מעט יותר), עליך להוכיח למעסיק שלך שאתה עושה עבודה יוצאת דופן ומגיע לך תלוש משכורת גבוה יותר. הישאר מעודכן לפוסט הבא שלנו, "איך משלמים לך את מה שאתה מרוויח", שיראה מה גברים יכולים לעשות בחברה שלך כדי ליצור הון שכר רב יותר במקום העבודה. בעוד שעבודות אחרות משולמות יותר משכר המינימום, עיסוקים רבים מרוויחים יותר כאשר משווים שכר עובד לזה של הבוס שלהם.

אם אתה לא מעריך את הערך שלך ודורש שתאמין שיש לך מספיק

כדי להרוויח בפועל את מה שאתה מבקש, אף אחד אחר לא יעשה עבורך את העבודה המלוכלכת שלך. אתה צריך להרוויח את ההתחלה שלך בהכנסות של החזר על העסק שלך, ולא רק בעליית שכר. אז האם אתה בטוח שמגיע לך לעליית השכר ויש לך את מה שנדרש כדי לקבל עבודה שמשלמת לך יותר ממה שאתה שווה, או שאתה לא יודע?

אם אתה מאמין שמגיעה לך עלייה

אתה אמור להיות מסוגל לטעון זאת, אך יש צורך בשיחה פתוחה כדי להבטיח שאתה לא מנוצל במקום העבודה. הימנע מהאיום ללכת אם לא תקבל העלאה – לא משנה כמה זה לא הוגן. תגיד שיש לך הצעות אחרות שמשלמות לך ואתה אומר "אין לי הצעה אחרת, אני עוזב." הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר לבקש העלאת שכר, כולל כיצד להשיג העלאת שכר. כשאתה מנהל משא ומתן על משכורת של עבודה חדשה לגמרי או דורש הגדלה בתפקיד הנוכחי שלך, הכלל הראשון לנהל משא ומתן הוא לדעת מה המשכורת הרצויה לך. גם אם אתה חושב שהמשכורת הנוכחית הייתה נתון מנופח, התמקד במה שאתה שווה כשאתה שואל.

הדרך הקלה ביותר להשיג בהירות לגבי הערך שלך

היא לבצע הערכה אישית, כגון כמה הכנסות העבודה שלך מביאה לחברה. השתמש במידע זה כדי לעזור לך להבין מה אתה מקבל כרגע ואת ההבדל בין המשכורת הנוכחית שלך למשכורת הרצויה שלך בעת משא ומתן. לפני שתבקש העלאה, עליך להכין את עצמך עם קצת תמיכה מדוע אתה מרוויח את הכסף.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן