הזמנת מנעולן מומלץ

הם אומרים שכשאתם עוברים לבית חדש בקרית ביאליק, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא להחליף את המנעול. החלפת ה- Rekeye בדלת הבית היא רעיון טוב, במיוחד אם התגוררתם באותו בית במשך זמן מה או שעברתם דירה לחדר. כשאתם מחליפים מנעול, יש להגיש את שירות המנעולן בביאליק להסיר את המנעול הישן ואת אביזרי הדלתות והחליפו אותם. עם אביזרים חדשים.

אם לדלת בבית שלך יש מנעול אחר ואתה רוצה לפתוח אותו עם אותו מפתח

עליך להחליף את המנעול. כדי להשיג מנעול לדלת משירות מקומי בקרית ביאליק ממנעולן מורשה, עליך לספק את המפתח (KA) כדי שהמנעול שלך יעבוד ולהשתמש במפתח זה בעת התקנת מנעולי הדלתות. אם יש לך מנעול של מותג אחר בביתך, אך ברצונך שהוא יעבוד עם המפתח הזה, עליך לשנות את המנעול כך שיהיה לו אותו מותג ואותו מפתח, או שעליך לנעול מחדש את המנעול באמצעות מפתח.

אם אתה מזמין מנעול דלת חדש ללא מפתח

יתכן שיהיה לך דלת אחת או שתיים שתרצה להפעיל עם מפתח אחר. חשוב על זה לפני שתזמין, ותוכל לבדוק את מבחר אביזרי הדלת שלך כדי לבטל צורכי שינוי נוספים. אם תשכח שמנעול הדלת הרצוי פועל רק עם מקש אחד, כל שעליך לעשות הוא לקחת את המנעול לשירות המנעולן המקומי שלך בקרית ביאליק, שיפתח אותו עבורך.

עלות פריצת מנעולים בקרית ביאליק נעה בין 40 $ ל 100 $ עבור צילינדר נעילה בגודל 5 "x 25"

עם עליית מחירים, יש לצפות לעלויות נוספות אם יש להמיר את הדלת למנעול חדש. אם אין ברשותך עותק של המפתח הנוכחי לרכב, שירות מנעולן בקרית ביאליק יכול לעזור לך להפוך למפתח חלופי. החלפת מנעולי הדלתות בבית יכולה להיות יקרה, במיוחד אם תבחרו במערכת נעילה יקרה. החלפת מפתחות הבית היא לא יקרה, אך רוב האנשים יזדקקו לשירות מנעולן כדי להקיש מחדש את המנעול, כך שהעלות הכוללת עשויה להיות גבוהה יותר.

אם אינך יודע איזה סוג של מנעול יש לך או שיש לך כמה מותגים של מנעולים בבית שלך

זוהי הבחירה הטובה ביותר לשכור שירות מנעולן כדי לפתוח את הבית שלך בקריות. דבר נוסף שיש לזכור הוא שאם תנסו להחליף את המנעול בעצמכם ותכשלו, לא תוכלו לגרום נזק רב למנעול, אך אם תנסו "להקליד מחדש" את המנעול, הוא יהרס. אם תנסה להצפין את המנעול מחדש בעצמך או שלא, אתה עלול בסופו של דבר להרוס אותו.

סוגים חדשים של מנעולים אלה מציעים אפשרות להצפין אותם מחדש בבית ללא צורך לאסוף אותם או להתקשר לשירות מנעולן בקרית ביאליק

מנעולים אלה הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שהטכנולוגיה משתפרת, אך הם עדיין לוקים בחסר. אם מנעול מקשים אינו מתאים לך, אני ממליץ לך להשאיר את המנעול הרגיל שלך בדלת.

לאחר פריצות ושלל פריצות בשכונה

בעלי בתים רבים עושים שימוש חוזר במנעולים בטוחים יותר. מנעולי דלתות מודרניים מציעים טכנולוגיה חדישה המשפרת ומפשטת את אבטחת הבית. הרבה יצרני מנעולי דלתות חדשים בייצור המוני משיקים גם מסירת דלתות הפיכות בשוק.

אם אתה מתמצא, ניתן להביא מנעול לדלת רכב למנעולן כדי לחסוך זמן וכסף. ניתן להכניס את המפתח לדלת הרכב בכדי להחליף את המנעול, אך יש צורך במפתח חדש בכדי לפתוח את הדלת. כמו ההצתה, המנעול משמש כאב טיפוס ומעתיק את ההצתה.

אתה לא רוצה ליפול על מנעול דו צדדי מכיוון שקהילות רבות רואות בכך סכנת שריפה ואתה צריך לפתוח את הדלת באמצעות מפתח, מה שעלול לגרום לך לכוד בפנים.

בבית ובעסק

לכל האחרים יש מפתחות לדלת הכניסה, לדלת האחורית ולדלתות גישה אחרות. אתה יודע כמה זה יכול להיות מתסכל כשאתה צריך לסחוב אותם ולזכור באילו להשתמש כדי להגיע לכל דלת. זה יכול להיות מעצבן גם לדשדש בין עשרות מקשים למפתח דלת כניסה שאינו נכנס לדלת האחורית או למנעול הדלת הצדדית, או להיפך.

לדוגמא, אם ישנם מנעולים בביתך (כולל המוסך) שנפגעים, תוכל לקודד אותם כך שישתלבו באותו מפתח. את הנוחות שיש מפתח יחיד המתאים לכל המנעולים ניתן להשיג עם Rekeye אם יש לך את אותו המותג לכל הדלתות.
למידע בתחום של הזמנת מנעולן מומלץ באפשרותך לבדוק ב-

אם כל המנעולים בבית שלך

כולל המוסך, הם של מותגים שונים ואתה צריך להחליף אותם, איסוף המפתחות מקבל מפתח אחד בלבד. איסוף מפתחות הוא חובה אם לאדם שאינו מורשה יש את המפתחות לבניין שלכם, למשל עובד או דייר קודם שלא מסר את המפתח שלו. שירות מנעולן בקרית ביאליק יכול להצפין מחדש את כל המנעולים שלכם באמצעות מפתח ראשי, כך שלא תצטרכו לשאת מספר מפתחות לדלתות שונות.

פנה מיד לשירות מנעולן אם אתה מאבד את המפתח ואינך יכול להיכנס לבניין שלך

אם המנעול עצמו מקולקל, רוב שירותי המנעולן יכולים לפתוח את הדלת בעזרת חבורה של מפתחות. החדשות הטובות הן שאתה יכול להימנע מאי הנוחות הזו על ידי התקנת מפתח יחיד כדי להיכנס לביתך. שירות מנעולן בקריות יכול להצפין את דלת הגישה שלך ולהנגיש אותה באמצעות מפתח יחיד. מנעולנים הם אנשי מקצוע מיומנים שיכולים לתקן או להתקין מגוון רחב של מוצרי אבטחה כדי להגן על רכושם מפני כניסה לא רצויה.

כפי שהשם מרמז

 

מנעולן מהקריות הוא מומחה אשר מאומן בטיפול במפתחות ובמנעולים. רוב האנשים מכירים את שירות המפתחות המקומי שלהם כדי לנעול את ביתם או את מכוניתם, אך הם מספקים גם מגוון שירותים נוספים שיכולים למנוע מגנבים ופושעים אחרים לפרוץ לביתכם או לעסק שלכם. שירות מנעולן יכול להחליף מנעולים, לשכפל מפתחות, לפרוץ מנעולים ולפגוע בדלתות.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן