היסודות של פרסום עסקי
עסקים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. פרסום הוא דרך להגיע לקהל גדול ולגרום לו להתעניין במוצר שלך.
ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. איזה סוג תבחר יהיה תלוי בתקציב שלך, המוצר שאתה מוכר, קהל הלקוחות שאתה רוצה למשוך, והמסר שאתה רוצה להעביר.
היסודות של פרסום עסקי:
פרסום הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק. זה יכול לשמש ככלי שיווקי למכירת מוצרים או שירותים או ככלי אינפורמטיבי שמלמד לקוחות לגבי מה שהם צריכים או רוצים.
ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום הזמינים כיום לעסקים; כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו בהתאם למצב שבו הם נמצאים בשימוש. הסוג שנבחר יהיה תלוי בגורמים כמו תקציב, שוק יעד, מוצר מפורסם, מסר שמועבר וכו'.
(הסבר על הקשר בין חברה למשרד פרסום)
על מנת להבחין בשוק, עסקים רבים פונים למשרדי פרסום לעזרה. משרדי פרסום הם אנשי מקצוע המתמחים בפרסום ושיווק. הם יכולים לעזור לעסקים במיתוג, בניית אסטרטגיה שיווקית וטיפול בלוגיסטיקה של מסע פרסום.
חברה עשויה לעבוד עם משרד פרסום בדרכים שונות. החברה עשויה לשכור את הסוכנות כיועץ ליצירת תוכנית שיווקית או שהיא עשויה להתקשר איתם לטפל בכל צרכי הפרסום שלהם.
עסקים צריכים לצמוח כדי לשרוד. הם צריכים למצוא דרך להגיע ולגעת באנשים שאולי לא יודעים עליהם. משרדי פרסום הם אלו שעוזרים להם לעשות זאת.
משרדי פרסום הם אלה שמגיעים עם קמפיין פרסום של חברה ומבצעים אותו עבורם על ידי פרסום פרסומות בפלטפורמות שונות, כמו טלוויזיה, שלטי חוצות, מגזינים או פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם. הם גם מספקים שירותים אחרים כמו יחסי ציבור (יחסי ציבור), תכנון אירועים, מיתוג וכו'.
5 טעויות נפוצות שמתחילים עושים עם מסעות הפרסום השיווקיים שלהם
טעויות הן חלק מהחיים ורוב האנשים עושים אותן בשלב זה או אחר. הדבר נכון גם לגבי פרסום עסקי. מתחילים בתחום עושים פעמים רבות טעויות שעלולות לעלות להם ביוקר.
להלן חמש טעויות נפוצות שמתחילים עושים בקמפיינים השיווקיים שלהם:
1) לא להשתמש באסטרטגיית פרסום 2) לא להבין את קהל היעד 3) לא להבין את התקציב 4) להוציא יותר מדי על פרסום 5) להסתמך על מדיה חברתית כדי ליצור תנועה
5. לא לוקח בחשבון את ערוץ השיווק הדיגיטלי:
האינטרנט הוא כלי רב עוצמה לפרסום העסק שלך. יש לזה יתרונות שהמדיה המסורתית לא מציעה. לדוגמה, אתה יכול למקד לקהל שלך בצורה יותר ספציפית, כמו גם למדוד כמה אפקטיבי מסע הפרסום שלך על ידי שימוש בכלי ניתוח דיגיטליים כדי לעקוב אחר כמה אנשים לוחצים על המודעות שלך או מבקרים באתר שלך.
4. לא לוקח בחשבון את ערוצי השיווק הלא מקוונים:
טעות גדולה של מתחילים לעשות היא להתמקד רק בעולם המקוון ולהזניח את ערוצי השיווק הלא מקוונים שלהם כמו טלוויזיה, רדיו או מדיה מודפסת. למרות שערוצים אלה עשויים להיות פחות פופולריים ממה שהם היו בעבר, הם עדיין חשובים ויעילים מאוד בהגעה ללקוחות פוטנציאליים שעדיין לא אימצו טכנולוגיה חדשה ואינם פעילים באותה מידה באינטרנט.
3. הוצאת יותר מדי כסף בערוץ אחד:
טעות נפוצה נוספת היא להשקיע את כל התקציב שלהם בערוץ אחד מבלי לשקול אפשרויות אחרות כמו מדיה חברתית או SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). כדאי להתנסות בערוצים שונים
טיפ 3. קבל חשיפה באמצעות קמפיינים במדיה עם סוכנויות
המדיה היא היבט חשוב בתמהיל השיווק. זוהי דרך רבת עוצמה להעביר את המסר שלך לקהל גדול. ישנם סוגים רבים ושונים של מדיה שניתן להשתמש בהם בקמפיינים פרסומיים וניתן לחלק אותם לשתי קטגוריות: מדיה מסורתית וחדשה. המדיה המסורתית כוללת טלוויזיה, רדיו, עיתונים, מגזינים ושילוט חוצות בעוד שהמדיה החדשה כוללת אתרי רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, בלוגים, פודקאסטים ואתרי וידאו לפי דרישה כמו יוטיוב.
על מנת לקבל חשיפה באמצעות קמפיינים פרסומיים מול סוכנויות חשוב לדעת איזה סוג קמפיין יתאים ביותר לעסק שלכם. לסוגים שונים של עסקים יש צרכים שונים ולכן חשוב שתבחרו את הקמפיין המתאים לחברה שלכם.
ישנן דרכים רבות לקבל חשיפה עבור העסק שלך. אחד הפופולריים ביותר הוא באמצעות קמפיינים תקשורתיים עם סוכנויות ושירותי קניית מדיה.
היתרון העיקרי של משרדי פרסום הוא שיש להם מגוון רחב של שירותי רכישת מדיה וטכניקות פרסום, שבעזרתם ניתן ליצור קמפיין אפקטיבי עבור החברה שלך.
משרדי פרסום בארה"ב מציעים מגוון רחב של טכניקות פרסום, כולל טלוויזיה, רדיו, מודעות מודפסות, שלטי חוצות, מודעות דיגיטליות ועוד. הם גם מציעים סוגים שונים של שירותי רכישת מדיה כגון רכישות בזמן שידור בטלוויזיה וברדיו או השכרת שטחי שלטי חוצות.
טיפ 4. תן להם חופש יצירתי להיות יעילים יותר
חופש יצירתי הוא מפתח להשגת יעילות. כאשר אתה נותן לחברי הצוות שלך חופש יצירתי סביר יותר שהם ימצאו דרכים חדשות וחדשניות לעשות דברים. חופש יצירתי גם עוזר להם להיות יעילים יותר בעבודתם.
חופש יצירתי הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל אדם יצירתי. זו לא רק דעה, זו עובדה. אנשים יצירתיים צריכים להיות מסוגלים להביע את הרעיונות שלהם ולהביא אותם בחשבון.
זה נהדר שאתה רוצה לקחת אחריות על קמפיין הפרסום שלך ולעשות הכל בעצמך, אבל זה יכול להיות קשה להעלות רעיונות שהם לא רק מקוריים אלא גם מספיק יעילים.